Praca.bx.pl



dodaj ofertę pracy »
Branża Słowo

Młodszy Specjalista ds. Administracji

Data dodania 2013-08-09
Pracodawca INTERIMAX
Miejsce pracy Kraków

Opis stanowiska

INTERIMAX jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!
Aktualnie poszukujemy pracownika do naszego biura w Krakowie na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: ADM/KR/08/13

Obowiązki:

koordynacja pracy biura (organizacja stanowisk pracy dla nowych pracowników, sporządzanie protokołów odbioru sprzętów, wprowadzanie zmian w ewidencji sprzętu, archiwizacja, zamawianie tłumaczeń, aktualizacja danych, itp.);
zarządzanie dostawami, przygotowanie zamówień (zaopatrzenie biura w art. spożywcze i biurowe oraz materiały marketingowe jak wizytówki, pieczątki, itp.);
pomoc w organizacji podróży służbowych i spotkań, rozliczanie delegacji, wystawianie faktur, analiza należności;

odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dystrybucję poczty wśród pracowników (ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej, wysyłka poczty, obsługa przesyłek kurierskich - zamawianie, przygotowywanie, ewidencja),
prace administracyjne (przygotowanie zestawień wydatków dla księgowości, archiwizacja dokumentów spółek, umów, wprowadzanie faktur zakupowych do systemu ENOVA, skanowanie faktur zakupowych oraz sprzedażowych, opisywanie skanów).

Wymagania

wykształcenie wyższe min. licencjackie (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, prawo, rachunkowość, finanse);
bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office w środowisku Windows (szczególnie Word i Excel,);
bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne (umiejętność szybkiego reagowania i pracy pod presją czasu);
systematyczność, samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;
punktualność i chęć do pracy oraz powierzonych zadań;
Orzeczenie o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności- warunek konieczny;
znajomość języka angielskiego lub/i francuskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:

pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę wraz ze wszystkimi świadczeniami (prywatny pakiet medyczny, imprezy i wyjazdy integracyjne);
ciekawą, zróżnicowaną pracę, z możliwością zdobywania nowych doświadczeń;

pracę w młodym, dynamicznym zespole;
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

Kontakt

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje opisowe CV adres: judyta.brewczynska@hrbc.com.pl z dopiskiem: ADM/KR/08/13
Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX International Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970).

Powrót