|
Praca.bx.pl | dodaj ofertę pracy » |
Młodszy Specjalista ds. Administracji |
Data dodania | 2013-08-09 |
Pracodawca | INTERIMAX |
Miejsce pracy | Kraków |
Opis stanowiska |
INTERIMAX jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie! Aktualnie poszukujemy pracownika do naszego biura w Krakowie na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Administracji Miejsce pracy: Kraków Nr ref.: ADM/KR/08/13 Obowiązki: koordynacja pracy biura (organizacja stanowisk pracy dla nowych pracowników, sporządzanie protokołów odbioru sprzętów, wprowadzanie zmian w ewidencji sprzętu, archiwizacja, zamawianie tłumaczeń, aktualizacja danych, itp.); zarządzanie dostawami, przygotowanie zamówień (zaopatrzenie biura w art. spożywcze i biurowe oraz materiały marketingowe jak wizytówki, pieczątki, itp.); pomoc w organizacji podróży służbowych i spotkań, rozliczanie delegacji, wystawianie faktur, analiza należności; odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dystrybucję poczty wśród pracowników (ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej, wysyłka poczty, obsługa przesyłek kurierskich - zamawianie, przygotowywanie, ewidencja), prace administracyjne (przygotowanie zestawień wydatków dla księgowości, archiwizacja dokumentów spółek, umów, wprowadzanie faktur zakupowych do systemu ENOVA, skanowanie faktur zakupowych oraz sprzedażowych, opisywanie skanów). |
Wymagania |
wykształcenie wyższe min. licencjackie (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, prawo, rachunkowość, finanse); bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office w środowisku Windows (szczególnie Word i Excel,); bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne (umiejętność szybkiego reagowania i pracy pod presją czasu); systematyczność, samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań; punktualność i chęć do pracy oraz powierzonych zadań; Orzeczenie o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności- warunek konieczny; znajomość języka angielskiego lub/i francuskiego będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę wraz ze wszystkimi świadczeniami (prywatny pakiet medyczny, imprezy i wyjazdy integracyjne); ciekawą, zróżnicowaną pracę, z możliwością zdobywania nowych doświadczeń; pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji. |
Kontakt |
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje opisowe CV adres: judyta.brewczynska@hrbc.com.pl z dopiskiem: ADM/KR/08/13 Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX International Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)". Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970). |