Praca.bx.pl



dodaj ofertę pracy »
Branża Słowo

DYŻURNY KONSULTANT INFOLINII

Data dodania 2013-10-30
Pracodawca INTERIMAX Polska Sp. z o.o. S.K.A.
Miejsce pracy Sopot

Opis stanowiska

Obowiązki:
• Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów oraz obsługa korespondencji elektronicznej
• Kompleksowe udzielanie informacji o statusie i przebiegu realizowanej dla Klienta usługi
• Przyjmowaniem zgłoszeń szkód i rejestrowanie ich w systemie informatycznym
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania

Wymagania:
• Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów w trybie dziennym
• Miły głos, nienaganna dykcja oraz poprawne posługiwanie się językiem polskim
• Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
• Biegła znajomość obsługi komputera
• Dyspozycyjność do pracy w poniedziałek i wtorek oraz soboty i niedziele, z mniejszym naciskiem na pozostałe dni (na dyżurach) w godz. 8.00-12.00 i/lub 17.00-21.00

Kontakt

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą prześlij nam swoje CV ze zdjęciem oraz List Motywacyjny na adres:
patrycja.dworniczak@interimax.com

W tytule maila proszę wpisać „DKI/10/13”
Kandydatury bez nr referencyjnego w temacie maila nie będą rozpatrywane. Aplikacje prosimy wysłać do dnia 15.11.13
DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE, INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY. NADESŁANYCH DOKUMENTÓW NIE ZWRACAMY.
Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Polska Sp. Z O.O. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".
INTERIMAX Polska Sp. z. o. o. S.K.A.
Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970)

Dodatkowe informacje

Oferta:
• Stabilne warunki zatrudnienia na umowę zlecenie (18 miesięcy) przez Agencję Pracy
• Możliwość zatrudnienia na stałe bezpośrednio przez Firmę Ubezpieczeniową
• Otrzymywanie stałego wynagrodzenia podczas oczekiwania na dyżury pozostawania w dyspozycji
• Rozbudowany system szkoleń, od poniedziałku do piątku przez 7 dni w godz. 8.00-16.00
• Praca w młodym, dynamicznym zespole
• Praca dająca szansę zdobycia doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta, w jednej z największych firm w Polsce


Powrót