Praca.bx.pl



dodaj ofertę pracy »
Branża Słowo

Country Manager - Poland

Data dodania 2014-03-07
Pracodawca Interimax
Miejsce pracy Pomorskie/Gdynia

Opis stanowiska

INTERIMAX International jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!


Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy konsultingowej oferującej szeroki wachlarz usług związanych z doradztwem biznesowym w krajach skandynawskich, w tym pośrednictwo w ramach misji gospodarczych, obsługę polskich firm na tamtejszych rynkach oraz doradztwo podatkowe dla klientów indywidualnych, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Country Manager - Poland
Miejsce pracy – Gdynia

Obowiązki:
- zarządzanie oddziałem (business unit) w Polsce,
- skuteczne zarządzanie podległym personelem (około 10 osób),
- współpraca przy tworzeniu kierunków rozwoju,
- skuteczna komunikacja wizji i celów,
- maksymalizacja generowanych wyników finansowych, przy jednoczesnym zachowaniu odgórnej polityki firmy,
- zarządzanie budżetem oddziału,
- budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
- promocja oraz reprezentacja firmy na zewnątrz, podczas konferencji, misji biznesowych,
- stałe podnoszenie efektywności i optymalizacja działań w oddziale.

Co dajemy:
- możliwość pracy w młodym zespole,
- rozwój osobisty,
- współpraca ze środowiskami międzynarodowymi,
- wynagrodzenie stałe oraz prowizje od dochodów firmy,
- możliwość realizowania własnych pomysłów,
- wszelkie narzędzia niezbędne do pracy: telefon / laptop służbowy.

Wymagania

- min. 2 lata doświadczenia na stanowisku senior liderskim/managerskim/kierowniczym z samodzielnością budżetową,
- umiejętność realizacji zadań bieżących przy jednoczesnej realizacji zadań długoterminowych,
- umiejętność zarządzania projektami,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- kreatywność, umiejętność nieszablonowego myślenia,
- umiejętność analizy i szybkiego wyciągania trafnych wniosków,
- rozwinięte umiejętności liderskie oraz umiejętność komunikacji z personelem,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne ze szczególnym uwzględnieniem łatwości komunikacji na wielu wymiarach (z zespołem, zarządem, klientami, biznesem)
- wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm,
- płynna znajomość języka angielskiego,
- gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych.

Kontakt

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje CV na adres: joanna.trzaska@interimax.com. W tytule maila proszę wpisać: CM/GD/03/14

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX International Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Osobami.

Dodatkowe informacje

Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970)

Powrót