|
Praca.bx.pl | dodaj ofertę pracy » |
Country Manager - Poland |
Data dodania | 2014-03-07 |
Pracodawca | Interimax |
Miejsce pracy | Pomorskie/Gdynia |
Opis stanowiska |
INTERIMAX International jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie! Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy konsultingowej oferującej szeroki wachlarz usług związanych z doradztwem biznesowym w krajach skandynawskich, w tym pośrednictwo w ramach misji gospodarczych, obsługę polskich firm na tamtejszych rynkach oraz doradztwo podatkowe dla klientów indywidualnych, poszukujemy kandydata na stanowisko: Country Manager - Poland Miejsce pracy – Gdynia Obowiązki: - zarządzanie oddziałem (business unit) w Polsce, - skuteczne zarządzanie podległym personelem (około 10 osób), - współpraca przy tworzeniu kierunków rozwoju, - skuteczna komunikacja wizji i celów, - maksymalizacja generowanych wyników finansowych, przy jednoczesnym zachowaniu odgórnej polityki firmy, - zarządzanie budżetem oddziału, - budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi, - promocja oraz reprezentacja firmy na zewnątrz, podczas konferencji, misji biznesowych, - stałe podnoszenie efektywności i optymalizacja działań w oddziale. Co dajemy: - możliwość pracy w młodym zespole, - rozwój osobisty, - współpraca ze środowiskami międzynarodowymi, - wynagrodzenie stałe oraz prowizje od dochodów firmy, - możliwość realizowania własnych pomysłów, - wszelkie narzędzia niezbędne do pracy: telefon / laptop służbowy. |
Wymagania |
- min. 2 lata doświadczenia na stanowisku senior liderskim/managerskim/kierowniczym z samodzielnością budżetową, - umiejętność realizacji zadań bieżących przy jednoczesnej realizacji zadań długoterminowych, - umiejętność zarządzania projektami, - doświadczenie w zarządzaniu zespołem, - kreatywność, umiejętność nieszablonowego myślenia, - umiejętność analizy i szybkiego wyciągania trafnych wniosków, - rozwinięte umiejętności liderskie oraz umiejętność komunikacji z personelem, - wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne ze szczególnym uwzględnieniem łatwości komunikacji na wielu wymiarach (z zespołem, zarządem, klientami, biznesem) - wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm, - płynna znajomość języka angielskiego, - gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych. |
Kontakt |
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje CV na adres: joanna.trzaska@interimax.com. W tytule maila proszę wpisać: CM/GD/03/14 Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX International Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)". Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Osobami. |
Dodatkowe informacje |
Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970) |