Praca.bx.pl



dodaj ofertę pracy »
Branża Słowo

Specjalista Sprzedaży ds. Rozwoju - Skandynawia

Data dodania 2014-04-02
Pracodawca Interimax
Miejsce pracy Kraków

Opis stanowiska

INTERIMAX International jest agencją doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej specjalizującą się w pracy za granicą oraz wykorzystującą kilkuletnie doświadczenie w tej branży. Nasz zespół tworzą pracownicy i partnerzy dobrze znający realia europejskich rynków pracy.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby odpowiedzialnej za
rozwój biznesu na rynku skandynawskim.

Specjalista Sprzedaży ds. Rozwoju - Skandynawia
Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:
• analiza rynku oraz potencjału biznesowego,
• pozyskiwanie nowych klientów na terenie Skandynawii w obszarze pracy tymczasowej i rekrutacji,
 przeprowadzanie diagnozy potrzeb Klientów,
 negocjowanie warunków współpracy,
 przygotowywanie kosztorysów,
 finalizowanie kontraktów,
• budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
• kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
• współpraca z poszczególnymi działami INTERIMAX International w ramach realizacji celów biznesowych.


Mile widziane:
• posiadanie bazy kontaktów do firm i przedsiębiorstw na terenie Skandynawii,
• znajomość języka angielskiego, szwedzkiego lub/i duńskiego.

W zamian oferujemy:
• umowę o pracę,
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• motywacyjny system prowizyjny,
• możliwości rozwoju zawodowego,
• stanowisko pozwalające na efektywne wykorzystanie własnego potencjału,
• otwartą atmosferę pozwalającą na kreatywność oraz wdrażanie efektywnych rozwiązań,
• prywatną opiekę zdrowotną.

Wymagania

• doświadczenie na podobnym stanowisku w Agencji Pracy Tymczasowej,
• dobra znajomość języka norweskiego w mowie i piśmie,
• doświadczenia w zakresie sprzedaży B2B,
• doświadczenie w sprzedaży usług,
• znajomość branży oraz zasad działania Agencji Pracy Tymczasowej,
• nastawienia na osiągnięcie określonego celu,
• wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
• umiejętności budowania więzi interpersonalnych,
• komunikatywność,
• samodzielność i świetna organizacja czasu pracy,
• znajomość zasad komunikacji biznesowej,
• czynne prawo jazdy,
• gotowość do podróży służbowych,
• mobilność oraz dyspozycyjność pozwalająca na współpracę w ramach nienormowanego czasu pracy.

Kontakt

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert droga e-mailową w temacie wpisując: "NB/SK/03/14" na adres: martyna.kubrak@interimax.com

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX International Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się z wybranymi osobami.

Powrót